图不转空间

© 翻车鱼sora
Powered by LOFTER

All my life has been a series of doors in my face

遇见你之前我的整个人生都是大门紧闭

And then suddenly I bump into you

可是忽然,我就撞见了你!

I was thinking the same thing! 'Cause like

我想的跟你完全一样!

I've been searching my whole life to find my own place

穷尽一生我都在寻找属于我的一片天地

And maybe it's the party talking or the chocolate fondue

也许我就适合在派对上吐槽或吃吃巧克力火锅

But with you

但和你在一起时

But with you

但和你在一起时

I found my place

我找到了我的归属

I see your face

我看到了你的面容

And it's nothing like I've ever known before

我的世界从此翻天覆地

Love is an open door

爱是一扇敞开的大门

Love is an open door

爱是一扇敞开的大门


——
peter跟hans长超像好不好!!!!!!

评论 ( 9 )
热度 ( 286 )
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据